16 January 2011

Lipdub Love

Het is echt een waanzinnig drukke week geweest. Veel tassen verkocht, ook op mijn gewone werk leuke dingen gedaan en dan nog geschreven aan mijn ondernemingsplan en mijn belastingaangifte in orde gemaakt.
Om te ontspannen hoef ik gelukkig alleen naar onze kinderen te kijken en dan kan ik er weer tegenaan.
Vanavond ga ik aan de slag met de voorbereiding van nieuwe blogpost (niet alleen voor hier, maar ik ga ook weer eens ergens anders een gastblog schrijven!), voor nu laat ik alleen dit geweldige clipje van OK GO bij je achter!




Leuk hè! OK GO heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om vernieuwende en vreemde muziekclipjes. Deze past trouwens heel goed in de 'lipdub' rage van dit moment.
Weet jij een leuke lipdup voor mijn verzameling, laat een link achter in je comment!


It was
really an insanely busy week. Many bags sold, I've done great things at "my day job" and then I've also worked on my business plan and on my tax return.
To relax, I only have to look at our children and then I can focus on everything again.
Tonight I've started to prepare new blog post (not only here, but I'm going to write a guest blog somewhere else again!), but for now I will leave you with this great clip of OK GO!

Nice?! OK GO has a reputation to uphold when it comes to innovative and strange music clips. This one also fits very well in the 'lipdub' craziness of this moment.
Do you know a nice lipdup for my collection, leave a link with your comment!

No comments: