4 August 2008

Update on Dutch Scrap in Style tv crop

As you perhaps know, I'm organising the Dutch Scrap In Style TVcrops. It's the 4th time. Here is an update about the crop in Dutch.

Ik hoop dat je een leuke zomer hebt gehad. Nog één weekje en dan begint de school van mijn zoontje weer. De vakantie is voorbij gevlogen voor mijn gevoel.
Tijd voor een update over de volgende SiS-crop. Want over iets meer dan een maand is het zover.

We gaan scrappen in Ambiance; dat is vlak de winken van Marcia Hamelijnck "De Creatie". Er is genoeg ruimte om te croppen en te shoppen! Marcia zal die dag een kleine 'dependance' van "De Creatie" openen op de scraplocatie, met veel nieuwe producten. Bovendien kun je van 16.00-18.00 uur ook in de winkel terecht, die dan nog speciaal open gaat ter gelegenheid van de SIS crop.
Voor iedere deelnemer, staat er aan het begin van de dag een gratis goodiebag klaar. De kosten voor deze dag zijn €20,00 inclusief uitgebreid warm- en koud lunchbuffet en goodiebag. Mocht je nog een "SiS-ter" (Ze hoeft niet persé Dutch te zijn natuurlijk) kennen die mee zou willen croppen; zegt het voort.
We hebben nu bijna 30 aanmeldingen. Wil je ook komen dan kun je, tot 22 augustus, een plekje voor de crop kopen via de shop van
"De Creatie"
. We hebben, ivm met de huur van het juiste formaat zaal de deadline iets vervroegd.
Voor alle voorpret, kom ook naar het messageboard van Scrapinstyletv!
En voor wie het nog niet heeft gezien, hier het videootje dat ik van de eerste
SiS-crop maakte.

Dan heb ik nog een oproep:
Wie woont er in de buurt van Oosterhout. Jacqueline80 heeft geen vervoer en wil graag met iemand mee rijden! Zet je reactie op ons lijntje op het SiStv-messageboard.

2 comments:

Marsha Valk said...

Hoi Silvia,

Het klinkt in elk geval heel gezellig! Maar... begin september is even een lastig moment. Ik houd het in de gaten en anders dan misschien een volgende keer?!

Groet,
Marsha.

Je@net said...

Helaas, dan zitten Marije en ik in Disney!!! Ook heel leuk natuurlijk ;-)
Hoop er de volgende keer weer bij te zijn!