25 February 2011

Launch party






(Scroll down for English)

Gisteren was een belangrijke dag voor me, het moment was daar dat ik mijn webwinkel kon openen. Als je op straat een winkel opening ziet, dan worden er lintjes geknipt, brengen gasten planten mee en zijn er hapjes en drankjes. Bij een online winkel, ja wat doe je eigenlijk bij een online winkel? Ik verstuurde 's morgens vroeg een persbericht naar allerlei relevante media en at met mijn gezin een taartje.
Gelukkig is mijn persbericht goed opgepikt door allerlei online media. In de afgelopen weken is er ook al het een en ander geschreven. Tijd voor een klein overzichtje.




Yesterday was very important to me, the moment was there that I could open my online shop. When a brick shop opens, then ribbons are cut, guests bring plants for a present and there is food. With an online store...so what do you do when an online store opens? I've sent a press release to various media. And then I've ate a cake (bought from the French baker around the corner of our street that I adore)
I was very pleased to see that my press release was picked up by various online media. In recent weeks there have been some publications. Here is a small overview.



1 comment:

D@nielle said...

Gefeliciteerd met de launch, het ziet er allemaal fantastisch uit en je pakt het zo profi aan. het wordt een suc6 zeker weten !