21 February 2011

This weekend

(Scroll down for English)
Zaterdagochtend ging er voor Teddy een nieuwe wereld open: de kapper. Ze vond het vooral leuk, maar ook spannend. Kapper Saskia van ‘Your Style’ in Hilversum stelde haar meteen op d’r gemak. Om deze historische gebeurtenis goed voor Teddy vast te leggen, had ik me laten inspireren door een checklist die ik vond op de weblog van Willette



Zondagmiddag was ik zelf in Amersfoort om deel te nemen aan een ‘fotogenietschap’. Ik was uitgenodigd door Althea, één van mijn eerste klanten in de Pilger Bags webwinkel. Het was erg leuk ook één van ‘mijn’ tassen echt door iemand gebruikt te zien worden. Verder waren we met een groep fotografen op zoek naar het thema “reflectie”. Samen met een groep mensen op stap gaan op zoek naar een thema is leerzaam en inspirerend.



This weekend was packed with many different activities.
Saturday was very special to Teddy. She was to discover a new world: the hairdresser. It was fun and exciting to her. Hairdresser Saskia from 'Your Style' in Hilversum made her feel very at ease.
To document this special event for Teddy, I was inspired by a checklist that I found on the weblog of Willette.



Sunday afternoon I went to Amersfoort to join a group of photographers. I was invited by Althea, one of my first customers in the Pilger Bags webstore. It was nice to see one of my bags actually used by somebody. With this group of photographers we were challenged to take pictures with the theme "reflection ". It was very much inspiring to walk together with a group of people in a city looking for the best shot.
I hope to post some more pictures of both events later this week on my flickr account.

No comments: